hits

Selvfølgelig skal du ligge med mannen din for å gjøre han glad!

12.12.2015 - 14:38 151 kommentarer



...og når han vil. 

 

Innenfor rimelighetens grenser, som kvinnen i hvertfall ikke bør være den som avgjør hva er. 

 

I dag er det en dame på 30 som sutrer og føler seg som en hore. I eget ekteskap. Hun vil ikke ha sex med mannen bare for å gjøre han glad.

Når hun får ting, og mannen får sex.

Leste jeg  DETTE riktig?

 

Hun vil nå avstå fra sex, og bare ha det når hun vil. 

Tar hun det for gitt at mannen vil hver gang det passer henne?

Kvinner som bruker sex som pressmiddel er verre enn de verste mannsjåvinistene, og burde leve alene og runke i stedet. 

Menn: dere har lyst oftere, så hvorfor ikke finne en dame som ikke er så snerpete? I lengden blir dere kjedet i hjel. 

Kvinnen jeg skriver om gråt da hun hadde analsex fordi det var så dumt. Jeg gråt nesten en skvett over at noen kunne si noe så dumt. 

Du får prøve noen ganger da, og det er ikke noe homofilt med analsex eller unormalt. Herregud. Det er et alternativ til monoton sex.

Man kan ikke alltid gjøre det man har lyst til, men hvis du ikke klarer å gi litt og sikkert få glede ut av sex'en du vegret deg for- skill deg. 

For det er da pussig at du pines så mye av din egen ektemann at du føler du blir brukt?

Kvinner: når skal dere forstå at vi biologisk ikke er et og samme kjønn?

Menn: dere har rett på sex, men selvfølgelig ikke alltid på egne premisser, dog: kvitt deg med dama hvis hun er prippen og bruker det som straff.

'Nå skal jeg bare ha sex når jeg vil ha det' er like egoistisk som 'nå skal vi bare spise når jeg er sulten'. 

Dere mener en mann elsker dere selv om dere ikke har sex med dem?

Skulle vært omvendt. 

Alexia

151 kommentarer

kkari

12.12.2015 kl.16:51

du har skjønt det! Leste og denne bloggen om hun som skulle avstå fra sex. Hun skjønner ikke at når hun oppfører seg sånn kommer mannen til å være utro. Har skjedd meg og og tok ikke lang tid før jeg gikk til andre desverre. ja jeg er svak, men det er de fleste menn.

Alexia Bohwim

12.12.2015 kl.17:01

kkari: Takk! Man kan ikke endre et levende vesens natur. Instinkter. Å gjøre det mot dyr og mennesker er så ondt, at jeg håper folk som ikke innser naturen går sin gang dør alene.

tommy

12.12.2015 kl.17:21

Du har skjønt poenget med et forhold slik jeg ser det.

Det hender jo menn også har sex med dama , når man ikke har så veldig lyst selv, skal man da føle seg utnyttet ?

Det er noe som heter gi og ta, men i dag er det veldig mange som mener man kun trenger å TA, og allt skal gjelde en selv.

Stakkars gubben til hu der andre hvertfall. Får håpe hu er ganske kåt da, så hun vil ofte, men det er vel ikke store muligheter for det, med slike uttalelser.

Selvfølgelig, gubben må ikke få ha sex når han vil, hver gang, om madammen ikke føler for det. Men en gang i blant klarer vel de fleste damer gi litt i noen minutter, og kanskje til og med komme i stemningen selv, hvertfall er det sånn med dama mi ....

Alexia Bohwim

12.12.2015 kl.17:25

tommy: Han bør lukke øynene og ørene hver gang hun vil i så fall.

Jana

12.12.2015 kl.17:39

Jeg ville heller ikke ha sex av og til. Men det var aldri for å straffe. Om vi hadde en krangel, så følte jeg det var naturlig å ikke ha sex. Det gikk fort over uansett. Jeg sa sjelden nei dog. Men var dårlig på initiativ.

Noen ser på sexnekt som straff. Jeg ser på det å ikke ville ha sex med noen som naturlig om det er noe grums. Om alt er ok, men mannen ikke hjalp til med oppvasken så er det noe heeeelt annet. Men om jeg er lei meg på grunn av ham, så er det ikke naturlig å ha sex. (Om han er sjalu, sint på meg for noe annet, han slo kjæledyret vårt - ingen sex. Han valgte å spille spill i steden for å henge med meg, ikke gjør husarbeid, går ut på byen med gutta - hvorfor skulle jeg nekte sex. Skjønner?)

Om det er sånn at en aldri har lyst på sex, eller har bare dårlige opplevelser, så ville jeg sett en psykolog for å finne ut av det. Jeg har ikke lyst å la sånt gå ut over den jeg elsker rimeligvis. Det må jobbes med. Man har da empati og medfølelse.

Alexia Bohwim

12.12.2015 kl.17:42

Jana: Slår han kjæledyret burde han kastreres og fullt forståelig man ikke vil ligge med en som har gjort deg lei deg. Men norske kvinner skjønner ikke hvor heldige de er ofte, og jeg syns de er hustyranner ofte. Ser klart hva du mener. Kloke ord.

Jana

12.12.2015 kl.18:04

Jeg kan forresten legge til at i mitt forrige forhold, så fikk jeg ikke lov å onanere på egenhånd. Det ødela sexlivet for min del. Han hevdet at om jeg først ville onanere, så kunne jeg like greit inkludere ham. Og hans teori var at om jeg onanerte, så ble det mindre sex på ham i lengden. Kanskje hadde han rett i det, jeg vet ikke, men jeg mistet lysten under det regimet. Jammen godt å være singel akkurat nå når det gjelder det området. Han nektet også å onanere selv. Jeg skjønte meg aldri helt på det der.

Er det jeg som er sær her eller er det min eks?

Alexia Bohwim

12.12.2015 kl.18:28

Jana: Han er så sjalu at du ikke skal få gjøre det på egenhånd. Jeg er ikke sex- ekspert, men kan litt. Det der er fjollete egoisme, og som sagt: sjalusi.
Likevel kan det forklares med at menn som på død og liv må dra'n foran porno/gjøre det sjæl ofte er elendige elskere. De vender seg til å komme på den måten. Jeg digger menn liker porno, men opplevde en som var Steiner- runker. Tente på bush og porno av amatører. Forsvarte seg med at det ikke var porno. Idiot og en elendig elsker. Jeg mener jo at de lissom ikke finnes, for da er du dårlig i senga sjæl, men ingen navn nevnt. Ble bare irritert nå. Haha! Good riddance for deg og meg. Her har du en mann som tror du er som en mann. Tosk. I rettferdighetens navn er min numero uno- elsker en som kunne jerk off hele tiden. Så privat blir jeg aldri igjen i noen kommentar!

JennyO

12.12.2015 kl.18:31

@Jana

Det er nok han som er sær, ikke du.

Å onanere kan være en fantastisk del av seksuelt samspill, selvfølgelig. Men av og til er det greit å bare være alene og la det stå til. Ingen forpliktelser, ingen tilskuere, bare "meg".

Og så er det noe med dette at om man har forskjellig sex oftere, så er det lettere å gi seg hen senere. Ingen onani, bare med mannen til stede, bare... jeg hadde blitt sprø.

Men sammen med den rette mannen er det ingenting som er så flott som å vise ham hvor kåt jeg er, heller.

Så... stikkordet blir "variasjon". Og ingen tvang om det ikke er noe begge er enig om.

Thomsen

12.12.2015 kl.18:31

Skal vi gifte oss? :)

Lena Nilsen

12.12.2015 kl.18:34

Flott at du i alderen 40 ++ har skjønt hvordan tingene henger sammen og har lært ut av dine egne feil. Man lærer så lenge man lever.

God helg

Alexia Bohwim

12.12.2015 kl.18:49

Thomsen: Haha! Jeg har funnet mannen i mitt liv, ellers takk.

Alexia Bohwim

12.12.2015 kl.18:49

Lena Nilsen: Dette har jeg ment siden jeg var 18, men takk og god helg til deg!

Andreas

12.12.2015 kl.18:52

Takk for at du finnes Alexia Bohwim, da har vi hvertfal en kvinne som forstår mannen! Lykke til

Archimedes

12.12.2015 kl.18:57

Når og hvor og hvordan de skal ha sex må de jo finne ut av seg imellom, der har vel ingen utenforstående noe fasitsvar.

Men jeg begynner virkelig å lure... for dersom min kone med brask og bram under fullt navn hadde lagt ut på nett at hun følte seg som en hore når vi har sex og at "nå er det slutt"... da hadde hun vært singel fortere enn hun hadde klart å uttale ordet.

Finnes det virkelig menn som lar seg nedverdige på denne måten der ute? Seriøst? Er det dit vi i den vestlige verden er kommet?

Richard

12.12.2015 kl.18:59

Det jeg liker med denne bloggen er at du skriver akkurat det du mener. Derfor er og denne bloggen den eneste jeg gidder å ta meg tid til å lese fordi jeg forsåvidt er enig i mye av det du skriver.

keep up the good work!

"I just want to make people shake their dick and have a good time!" - Jesse Hughes

Alexia Bohwim

12.12.2015 kl.19:16

Andreas: Takk for at du finnes så jeg får sånne tilbakemeldinger!

Alexia Bohwim

12.12.2015 kl.19:17

Archimedes: Han må jo være retardert. Eller å har hun gjort det alle onde kjerringer gjør: brukt barna mot ham.

Alexia Bohwim

12.12.2015 kl.19:18

Richard: Du har vunnet hjertet mitt. Sitat av Jesse Hughes! Sukk og takk!

Ullsau

12.12.2015 kl.19:27

"Man kan ikke alltid gjøre det man har lyst til, men hvis du ikke klarer å gi litt og sikkert få glede ut av sex'en du vegret deg for- skill deg"

Du starter her ene setningen med å si: Man kan ikke alltid gjøre det man har lyst til.

Stopp opp litt og tenkt litt over dette du her skriver. Burde ikke dette gjelde begge parter?

At du håner en annen kvinne som gråter over å ha analsex når det er så vondt. Ja, jeg vet ikke jeg. I ett lykkelig og bra forhold så har begge parter glede av sexen. I mine ører så hører det fryktelig ut om ene parten skal ligge å gråte i smerte over den handling som skjer. En ting kan jeg si, og det er at min partner aldri hadde ville vært med på noe slikt. Jeg tror aldri han hadde klart å gjennomføre noe slikt, om jeg lå og gråt.

Samme motsatt. Jeg hadde aldri klart å gjøre noe med han som bydde han veldig i mot, var smertefult, ect.

Godt vi er ulike!:-)

Lena

12.12.2015 kl.19:31

Du er en vakker kvinne og er en Guds gave for en mann.

Helt uenig i at kvinnen skal stille opp for en mann til enhver tid, mener mannfolk må kunne ta initiativ og få vært litt oftere utro for å gi sin kjære litt avlastning, istedenfor å klage på kjedelig sexliv og for lite sex.

Alexia Bohwim

12.12.2015 kl.19:33

Ullsau: Jeg syns dama skriver ut i fra at hennes hensyn er viktigst fordi hun har gjort ditt og datt før. Jepp. Jeg håner en som med med bilde og navn forteller om anal-sex, mannen sin og driter han ut. Hva en mann kan syns er smertefullt av det som inngår under normal sex er jeg spent på hva er. Damer piper om mye, mens de digger 50 shades of Grey. Ja. Heldigvis for menn med normal sexdrift er vi ulike. Juhu.

Alexia Bohwim

12.12.2015 kl.19:37

Lena: Ironi er avleggs, men jeg er enig. Og vet du hva?

Menn elsker meg og blir seksuelt avhengig av meg.

Så misunnelsen din er berettiget.

Mette

12.12.2015 kl.19:56

Hei! Støtter du alltid menn? Det er jo en lang historie om kvinneundertrykking du ikke forholder deg til om du overser slle disse aspektene .

Alexia Bohwim

12.12.2015 kl.20:35

Mette: For et spm. Jeg er forfatter. Vennligst forhold deg til det.

per

12.12.2015 kl.20:37

Alexia, you are the girl of my dreams......

Lena

12.12.2015 kl.20:48

Huff da Alexia, tenkte bare å gi deg en kompliment, synd du oppfatter det som en misunnelse.

Lars E

12.12.2015 kl.21:04

Alexia, kan jeg få forklare meg? Gjorde noe helt latterlig, men det er IKKE meg. /Lars

Alexia Bohwim

12.12.2015 kl.21:18

Lena: Kødder du? Da legger jeg meg langflat. Når pene og rike damer ødelegger julen din med anonym sjikane, forsøpler egen hage og sier det er meg(mens jeg er i annen del av Norge, idiotkjerringa), blir du paranoid. Misunnelse? Mer forsvar. Siden 2010 har jeg møtt fake damer så brent barn lukter ille.

Alexia Bohwim

12.12.2015 kl.21:18

Takk, heter det.

Alexia Bohwim

12.12.2015 kl.21:18

per: Alle som heter Per liker meg.

Alexia Bohwim

12.12.2015 kl.21:19

Lars E: Nei. Jeg vil ikke ha noen betroelser her.

Ung mann 22

12.12.2015 kl.21:36

Du er så fantastisk deilig, Alexia. Min store drøm

Per Jensen

12.12.2015 kl.21:38

Hm??

jente 20

12.12.2015 kl.21:42

Reagerte også på overskriften har ikke lest innlegget enda, men tenker at det er viktig i et forhold å ha sex selv om man ikke alltid er døds gira selv, kjæresten min har hat sex med meg mange ganger selv om han ikke har hatt så forferdelig lyst fordi han har vært veldig trøtt, mett osv..

jente 20

12.12.2015 kl.21:44

så det går jo faktisk begge veier gjerne litt oftere dama en mannen, men man vill jo tilfredsstille partneren sin å ikke være kjip tenker jeg da.

Per Jensen

12.12.2015 kl.21:52

?? seriøst??

Marianne

12.12.2015 kl.22:08

Når en dame gråter første gang hun har analsex, pleier jeg ikke å legge ord i munnen på henne som at det er "dumt " kun for å score billige poeng, når realiteten sannsynlig er at hun hadde vondt, men det er nå bare min mening, da...

Kim

12.12.2015 kl.22:12

Jeg må si meg enig med deg. Jeg kom tilfeldigvis over det blogginnlegget du sikter til, og jeg klødde meg fælt i hodet over at noen kan mene noe slikt. Som du selv sier, alt innenfor rimelighetens grenser, men det må da gå an å strekke seg litt for partneren sin noen ganger - for det går jo begge veier.

Ha en fortsatt fin kveld!

Alexia Bohwim

12.12.2015 kl.22:24

Marianne: Jeg er forfatter og har BA i kultur og samfunn- score poeng? du prøvde om ikke annet.

Alexia Bohwim

12.12.2015 kl.22:24

Kim: Likewise!

Per Jensen

12.12.2015 kl.22:37

Viss man skal sitte å skryte av en utdannelse burde man kanskje begynne å bruk den på ting som ikke går på å fortelle hva andre er. Denne damen for slite med sitt å sine, det at man velger å legge det på nett for også stå på henne. Men en ting er helt garantert sikkert, å gå til sengs med en partner som ikke er med på moroa er i overkant apete skal jeg si det jeg mener. Å det er det vist mange som gjør. Kvalitet, hørt ordet før? Slå det opp, du vil bli overrasket over hva det står for. Viss man hele tiden skal peke på det dyriske så finn dere en ape, stå på, samspill vet du, det handler om to mennesker som skal nyte hverandre for den de er,, bruke, ja, egoist, jada, men på begges premisser, ikke i min villeste fantasi ville eller kunne jeg hatt sex med dama viss hun ikke følte for det, men ville tilfredsstille meg. Glem det, hånd og olje duger bedre. Må si selvmotsigelsene hagler på disse innleggene, det er det som gjør det så uhyre interessant å lese, ikke minst kommentere. Kunne kverulert med deg til tidenes ende, for meg virker du verre enn ottar, bare i den andre enden, stå på.

Marianne

12.12.2015 kl.23:02

Jøye meg, snakk om å benytte seg av klassisk hersketeknikk. Hadde du vært sexolog, ville kanskje utdannelsen din vært relevant i dette tilfellet.

Hvor sier hun at hun gråter fordi analsex er dumt? Både svaret ditt til meg og opprinnelig artikkelforfatter, bærer preg av at agendaen din er latterliggjøring, heller enn å komme til bunns i det dama kommuniserer. Men: det var jo greit å få bekreftelse på hvilket nivå du legger deg på i denne saken. Problematisering av tema er åpenbart ikke på din agenda som forfatter i denne saken. Greit det, tabloide oppslag selger som kjent veldig godt.

Jeg vedlegger opprinnelig sitat under. Der kan folk selv gjøre seg opp formening om din fortolkningsevne. Hilsen jente med - i dette tilfellet - en komplett irrelevant master i information science.

"Jeg visste ikke at jeg hadde lov til å si nei. Den første gangen jeg hadde analsex, gråt jeg under hele akten."

Tom

12.12.2015 kl.23:12

Jeg synes også man er et usedvanlig dårlig kjerringemne om mannærmest av prinsipp ikke ønsker å glede partneren sin, også iblant om man ikke er så veldig gira selv.

En ting er å gå til det skritt å nekte mannen sex på grunn av egne issues, men hva slags menneske er det som velger å kontakte avisen for å sørge for at alle han kjenner og resten av verden også informeres? Jeg går ut fra at hun har ringt selv, siden temaet er såpass privat,

Vi får håpe for den stakkars ektemannens skyld at det går opp for henne at den beste måten å utforske sine egne seksuelle preferanser på, tross alt er å ha sex med en man stoler på og er glad i.

Tipper mannen hennes hadde satt pris på å slippe å ta hele initiativet hver gang også. Det er ekstremt frustrerende.

Alex

12.12.2015 kl.23:22

Reflektert og bra innlegg! Gjensidig respekt og forståelse for hverandres behov er viktig!

Alexia Bohwim

12.12.2015 kl.23:50

Alex: Takk!

Alexia Bohwim

12.12.2015 kl.23:51

Marianne: Du er så kjedelig at jeg lar deg heller briljere. Lite å gjøre?

Remi

13.12.2015 kl.00:01

Jeg må fortelle om en hendelse jeg hørte fra en kollega. Han er fra Afrika og de var der på ferie. Under oppholdet treffer de en kvinne som åpenbart ikke bryr seg om at mannen er gift. Hun forsøker å forføre han. Kona blir sjalu og redd. Hva gjør hun? Hun inviterer til sex. Hvor mange norske kvinner hadde gjort det når de var sjalu og redde for å miste mannen sin?

Alexia Bohwim

13.12.2015 kl.00:17

Remi: vet ikke

Giov

13.12.2015 kl.00:19

For 35-40 år siden hadde jeg et on/off forhold til dama som ble et ikon med demonstrasjonsplakaten "Nei til tvangspuling" Hun hadde nok hatt det på samme måte med mannen sin som dama i denne artikkelen. Befridd fra mannen sin var hun en helt grei elskerinne dog med orgasmeproblemer.

Med den erfaringen har jeg faktisk litt forståelse for dama i artikkelen. Men ikke forvent at mannen din skal være trofast mens du fomler rundt i sjæla di ... og hvis du blir indignert og moralsk forarget med skilsmisse, barnefordeling, samværsnekt og hele den vanlige pakka kan du dra til h....

Realisten

13.12.2015 kl.00:22

Vel. Det var vel ikke akkurat trass som gjorde at hun dama som ikke ville ha sex med mannen sin hadde bestemt seg for å nekte, da. Får vel anta at han kjenner henne godt og har en viss forståelse for historikken hennes og andre faktorer hun indirekte forteller om. Vi har alle vårt, på hver vår måte. Litt enkelt å si at man bare skal gjøre sånn og sånn for å få den andre glad.

ABC

13.12.2015 kl.00:37

Slik jeg leser det skal hun slutte å ha sex kun for å glede mannen, og hun skal prøve å finne fram til sin egen sexlyst.

Jeg tror at mannen i det lange løp kan få mere og bedre sex (med mer aktiv kone i senga) i det lange løp.

Teksten forteller om ei kvinne som ikke kjenner sin egen seksualitet fordi hun alltid har tenkt på andre og deres behov. Sex skal være bra for alle involverte parter.

Det er ikke alle som liker alt man kan gjøre i senga, feks analsex, og da finner man andre morsomme ting å gjøre når man har sex.

Jeg tror hun og mannen kommer til å få et flott sexliv når hun finner ut hvem hun er seksuelt. (Og mannen får nok oppfylt noen av fantasiene sine også)

Jeg ønsker paret lykke til!

Alexia Bohwim

13.12.2015 kl.00:49

ABC: Jeg ønsker han lykke med den nye dama som ikke går ut med sexlivet hans og som steller seg for ham. Kommentarene stenges for nå.

Janicke

13.12.2015 kl.02:28

Hei igjen! Jeg forstår godt hva du mener. Hvis man er i et forhold, seksuelt eller ikke (skjønner ikke helt de som ikke har seg før eventuelle giftemål) så tror jeg ikke det skjer så ofte at partnere blir kåt og får lyst på sex helt samtidig. Det blir gjerne til at hun eller han, hun eller hun, han eller han oppfordrer til sex / prøver å tenne den andre i forholdet slik at de da har en koselig runde i høyet (Basic biology). Det jeg tenkte denne saken handlet om er at mennesker ikke skal føle at de må gjøre noe som de egentlig ikke har lyst til. I tillegg regner jeg med at mannen i akkurat denne situasjonen ikke hadde noe imot å bli fremstilt som en mann som tok hensyn til sin kjærestes syn på sex, at hun enten med andre menn eller med han hadde hatt sex uten å ha noe lyst. Sex er en fantastisk ting, men det er ikke alle som klarer å se det som det. Desverre er det mange som ikke har noe særlig gode asosiasjoner ved det. Det jeg tror denne kvinnen ville er å dele med andre hvor viktig det kan være å finne frem til sin egen seksualitet. Håper forresten på at det blir slutt på at folk (kanskje kjerringer spesielt) prøver å ødelegge for deg. God jul:)

Bea

13.12.2015 kl.03:36

Jeg leste artikkelen på samme måte som ABC og synes også du Janicke har en god fremstilling av saken. En kvinne med mange dårlige erfaringer og som har gått på tvers av seg selv kommer frem til at hun vil prøve å finne frem til egne behov fremfor å bare "gi seg bort". Jeg er enig i at det må kunne gå an å strekke seg for partneren sin, men det går frem av saken at hun har full støtte hos mannen sin. Det er greit å mene noe om andres valg, men sånn jeg ser det er en det en sak mellom dem. Hvor det ender kan ingen spå, det kan like gjerne føre til et fantastisk sexliv som skilsmisse.

Sadmir

13.12.2015 kl.06:41

You'r my kind of woman :-)

Btw elsker bloggen din

Kristina

13.12.2015 kl.07:17

Så klart skal man ikke "gi" sex hveeer gang mannen vil og ikke dama, men ja det finnes en mellomting.

Jeg gir typen min når jeg ikke er sånn veldig gira, og det er helt greitt. Jeg elsker han og vil glede han. Om jeg ikke nyter det 100 % hver gang så får jeg en glede av at han nyter det.

Hadde jeg følt meg brukt når han fikk sex for hans egen del da hadde jeg nok vurdert å gå i fra han ja... I mine øyner er det ikke rett å føle det sånn uansett i et forhold uansett hva det gjelder!

( og ja; jeg tenker til tider ; du er mann og trenger sex, så jeg gir deg med glede det; for forholdet vårt sin del, det er det minste man kan gi i et forhold, Og jeg plages avsolutt ikke med det! )

Likte innlegget ditt! Ha en fin søndag ☺️👍🏻

Snillepike

13.12.2015 kl.08:26

Skjønner ikke folk at det ikke er noe som heter å ikke ha lyst? Bare å begynne,så FÅR MAN LYST :)

h

13.12.2015 kl.11:01

du har en gigantisk banner for samsung som dukker opp når man leser bloggen, og den går ikke an å krysse ut. Bare en liten heads up for man kan ikke se noen av innleggene dine, eller scrolle forbi den.

Alexia Bohwim

13.12.2015 kl.11:30

h: Uff da

Alexia Bohwim

13.12.2015 kl.11:30

Snillepike: Haha!

Alexia Bohwim

13.12.2015 kl.11:30

Kristina: Takk og god søndag til deg!

Alexia Bohwim

13.12.2015 kl.11:31

Sadmir: Ah. Takk.

Alexia Bohwim

13.12.2015 kl.11:32

Janicke: Du er fin. Jeg er god på å stoppe slemme folk, så det spørs om ikke 2016 kan bli et dårlig år. For andre. Karma.

Alexia Bohwim

13.12.2015 kl.11:32

Realisten: Det er et blogg- innlegg.

nattis

13.12.2015 kl.22:46

poenget hennes var ikke at de ikke skulle ha sex mer, poenget var at de, sammen, skulle hjelpe henne å finne gleden i sex. jeg har ofte sex for å tilfredsstille partneren, uten at jeg nødvendigvis er så into it som jeg gjerne skulle vært, men alle kvinner har rett til å bestemme at de ikke vil ha sex kun for å tilfredsstille mannen hele tiden.

Virkelig?

13.12.2015 kl.23:01

"Slår han kjæledyret burde han kastreres". Virkelig? Er folk virkelig så fantastisk dumme i det 21. århundre?

Skal vi virkelig straffe folk med fysisk avstraffing? Om du mener det, så greit. Iflg Forskning som har pågått siden begynnelsen av 80-tallet, så står kvinner for 70% av mindre alvorlig vold i et parforhold (i et forhold det er vold). Da burde disse kvinnene miste en hånd? Eller er kastrering riktig her og?

Noe av det dummeste jeg har hørt på lenge.

13.12.2015 kl.23:32

Hei. Har du en snapchat konto jeg kan følge??

Alexia Bohwim

13.12.2015 kl.23:51

Virkelig?: Ja. Virkelig. Du liker vold mot dyr? Skjønner. Et kvekk fra deg igjen og jeg finner ut hvem du er.

Alexia Bohwim

13.12.2015 kl.23:51

nattis: So what?

Alexia Bohwim

13.12.2015 kl.23:52

Anonym: Ikke aktiv ennå

Alexia Bohwim

13.12.2015 kl.23:52

Du burde fått deg en på trynet. Igjen: IP adressen din er synlig.

Virkelig?

14.12.2015 kl.00:02

Du klarer å få det til å virke som om jeg liker vold mot dyr, når jeg tydelig viser motstand mot bruk av fysisk straff. HALLO? Du kan godt finne ut av hvem jeg er, STÅR for å vere MOT fysisk avstraffelse. Det er en grunn til at vi har FENGSEL og er SIVILISERTE.

En IP viser nødvendigvis ikke hvem man er. Du har tydeligvis aldri hørt om en VPN.

nattis

14.12.2015 kl.00:47

er det ikke bedre at hun faktisk nyter å ha sex med mannen sin istedet for å kun ha sex med han fordi han vil?

Javel

14.12.2015 kl.03:15

Bare for å si en ting før du tenner på alle plugger og går til personangrep som "Retard" og "taper" og what not, så vil jeg si at du er en meget attraktiv dame, og den som evt får besudle kroppen din på daglig basis er en heldig mann.

Uansett, hva skal du gjøre med ip-adressene du snakker så stort om i kommentar-feltene? Henge de ut offentlig med fullt navn? Dette ville jeg ha droppet om jeg var deg, for det er langt værre enn å stille seg kritisk til ting du sier, noe som i bunn og grunn ikke er noe galt, da en blogger/forfatter kanskje burde tåle kritikk, da yrket bæres av hva andre syns og finner interresant.. Just saying.

Litt innsikt fra en gutt på 23.

Kan også nevne at det burde være gjensidig i ett forhold, jeg hadde aldri kommet til å tvingt dama mi til sex om hun var sliten em dag. Da hadde jeg fått nøyet meg med en Runk. Hadde det skjedd hver dag derimot, da må man ha seg en prat..

Ellers så har du en ganske morsom blogg , det skal du ha :-)

Virkelig?

14.12.2015 kl.03:47

Hun kan godt bare henge meg ut, om hun virkelig klarer å finne ut hvem jeg er. Men bøter eller fengsel inntill 3 år vil forekomme (trusler, ærekrenkelse for falske påstander og utgi personlig informasjon), og reaksjoner på den evt. politibetjenten som utgir personlig informasjon vil også forekomme. En IP viser kun et område personen er fra, hvem som personlig eier den aktuelle IP-adressen er det kun politi som har tilgang til

Alexia Bohwim

14.12.2015 kl.08:00

Virkelig?: vet du ikke hvem jeg er?

Alexia Bohwim

14.12.2015 kl.08:02

Javel: snork

Alexia Bohwim

14.12.2015 kl.08:02

nattis: natta

javel

14.12.2015 kl.08:30

Snork er eneste du har å komme med? sier litt om din intelligens. takk for meg! :)

Alexia Bohwim

14.12.2015 kl.08:40

javel: snork

nattis

14.12.2015 kl.08:46

du er latterlig dårlig til å argumentere for meningene dine

javel

14.12.2015 kl.08:49

Tar tilbake komplimentene tror jeg, damer med ''attitude'' raser fort fra topp til bunn på min skala iallefall.. Konstruktiv kritikk / meninger om temaet du skriver om er noe du åpenbart ikke tåler. Bra kritikk på bøkene du har skrevet foresten, imponerende! :)

14.12.2015 kl.10:23

Men hva med kvinner som har mer sexlyst enn menn? Skal mennene ha sex med kvinnene selv om mannen ikke er "in the mood". Lurer bare på om du mener dette går begge veier eller en vei ? :)

14.12.2015 kl.10:29

Snakk om og komne tilbake til steinalder, der ting skal skje på mannfolk sine premisser 😡

Alexia Bohwim

14.12.2015 kl.11:07

Anonym: ok

Alexia Bohwim

14.12.2015 kl.11:07

Anonym: det står der

Alexia Bohwim

14.12.2015 kl.11:10

javel: da bør du muligens sjekke anmeldelser til Fløgstad etc og kjente navn som er nullet. Har du skrevet bøker og solgt? Fått deg et navn anonyme tulling? Ha en fin dag.

Alexia Bohwim

14.12.2015 kl.11:11

nattis: de står i innleggene og jeg diskuterer ikke med mennesker uten navn. Dere har tid til det. Jeg tjener ikke en dritt på dere. Adios

Alexia Bohwim

14.12.2015 kl.11:13

Virkelig?: nei du tar feil.

Alexia Bohwim

14.12.2015 kl.11:14

Virkelig?: hvor mye tid har du brukt på meg?

robby

14.12.2015 kl.11:20

Fekta nitte?

Bengt

14.12.2015 kl.11:23

Helt enig med deg Alexia! Jeg var gift med ei i 11 år.. Og hun begynte å bruke sex nekt/ og nærhet nekt som straff for st jeg ikke støvsugde nøyaktig når det passet henne etc... Resultatet ble jo bare at man gled fra hverandre og det til slutt endte i en trist skilsmisse... Tragisk at noen kan være så egoistiske. God jul vakre Alexia 😊🎉

Alexia Bohwim

14.12.2015 kl.11:25

robby: nekta fitte. Ble du kåt av å skrive det?

Alexia Bohwim

14.12.2015 kl.11:25

Bengt: takk takk. God jul??????

Eva Lie

14.12.2015 kl.12:14

Men dette avgjør vel damen selv ?? altså hvorvidt hun gjør på ene eller andre måten. Ikke din businness!

Alexia Bohwim

14.12.2015 kl.12:16

Eva Lie: jo da. alt offentlig er til å diskutere. ar u Inglish?

14.12.2015 kl.12:19

Jeg reagerer på headingen. Det er som om du har funnet ut av en oppskrift. Dårlig takhøyde folk er forskjellig.

Svaret er nei.

Alexia Bohwim

14.12.2015 kl.12:21

Anonym: Fullt navn år is it the vånn with the BUSINNESS? En n, kjære.

Eva LIe

14.12.2015 kl.12:22

Kjære deg. Avsporing.

Alexia Bohwim

14.12.2015 kl.12:28

Eva LIe: Jeg svarte, da! Roe ned egget. Det er offentlig. Dette med headingen er fra anonym og hvordan kan jeg vite at det er deg?

Alexia Bohwim

14.12.2015 kl.12:31

Eva LIe: Du har samme IP- adresse som anonym, så skal jeg sitte og studere dem for hvert innlegg? Dustekjerring. Min businesss er alt som er offentlig og headingen er sånn JEG vil ha den for å samkjøre hennes. Eva Lle(???): get a life. God jul.

Eva LIe

14.12.2015 kl.12:34

ok glemte å fylle i navnefeltet.

Din måte å 'diskutere' holder ikke for fem flate øre.

Er jeg dustekjerring for at du ble parkert. God påske.

Alexia Bohwim

14.12.2015 kl.12:40

Eva LIe: Parkert? Nei fordi du glemte noe så vesentlig som å si hvem du var og ble anonym så tingene ikke hang på greip din fordømte dustekjerring. God jul.

Alexia Bohwim

14.12.2015 kl.12:49

Javel: Jeg svarer alle med fullt navn. Og hvis de ikke står for det de sier, hvorfor faen sier de noe da? LITT selvinnsikt går vel begge veier gutt på 23?

Men du var lun og virket kul.

Knus,

Alexia

Rune

14.12.2015 kl.13:24

Kommer man til det punktet i et forhold hvor man ikke lengre har lyst til å sex med hverandre, så finn deg en annen sier nå jeg bare. Livet er for kort til å drive å dille rundt med noen av gammel vane.

Alexia Bohwim

14.12.2015 kl.13:30

Rune: word.

Alexia Bohwim

14.12.2015 kl.14:26

javel: Men du pellebambus@gmail.com: hva jobber du med?

Lise

14.12.2015 kl.14:30

Her var det mye dumt på liten plass. Det virker som at "forfatter" her er hvor Cretaz var for en stund siden.

Alexia Bohwim

14.12.2015 kl.15:21

Lise: og dette gidder liseruss05 skrive. Skal vs meldingen din til Erling Kagge. Misunnelige lille anonyme troll<3

14.12.2015 kl.15:31

Og når han sier jeg ikke skal gjøre det bare for å gjøre ham glad, hva da?

Jane

14.12.2015 kl.15:36

Hei!

Kanskje ikke rett plass, men jeg spør... Hvordan få menn til å bli avhengig?

Alexia Bohwim

14.12.2015 kl.15:38

Anonym: da har du en fin mann. Man skal seff ikke bare gjøre det derfor. Jeg er vant til at leserne mine er intelligente venner på Facebook så det er uvant å måtte forklare det innlysende. Er det en grunn til du er anonym? Flau?

javel

14.12.2015 kl.15:58

''Javel: Jeg svarer alle med fullt navn. Og hvis de ikke står for det de sier, hvorfor faen sier de noe da? LITT selvinnsikt går vel begge veier gutt på 23?

Men du var lun og virket kul.

Knus,

Alexia''

Nå har det seg vel slik at jeg står for det jeg sier, selv om jeg ikke legger ut navn..

Takk for sarkastiske ord også! :)

javel

14.12.2015 kl.16:03

javel: Men du pellebambus@gmail.com: hva jobber du med?

Akkurat nå, jobber jeg som selger (innen det jeg har fagbrev som). Tidligere var jeg elektriker, har fagbrev som det, gikk lei, startet med noe nytt, gikk lei, neste år blir det skole, dermed blir det muligens aktuelt med journalistik!..

En ting til: Du har rett, jeg har ikke skrevet bok, men har noen år på meg enda da, kanskje det blir selvbiografi etter jeg har jobbet meg halvt ihjel. who knows what time brings? :)

Må nesten også takke for at du spørr om livet mitt, hyggelig! :D

Alexia Bohwim

14.12.2015 kl.16:16

javel: vet du hva? Kudos mht svar. Bøkene mine er selvbiografier iflg kåte menn og sure damer, men siden jeg blir dokumentarfilm og Pappa lagde Olsenbanden skriver jeg mest for TV nå. Blogg er fordi jeg liker Nettavisen. Ha en fin dag.

Alexia Bohwim

14.12.2015 kl.16:18

Jane: jo'a. Du virker bra. Vær porno. Jeg svarer ærlig. Hør aldri på sure og bitre damer som kun tenker 'mine valg'. Gi og ta.

14.12.2015 kl.16:28

Jeg vil tippe at denne kvinnen gjør dette i samarbeid med en psykolog. Ut ifra det hun forteller så har hun kun lært seg å mestre livet, eller løse situasjoner med sex. For å lære å mestre livet annerledes må hun kanskje avstå fra sex og tåle det. Og da kommer kanskje lysten til å ha sex for egen del tilbake.

Vanskelig å vite hva som har skjedd rundt henne. Men har blitt en interessant diskusjon her uansett :)

Alexia Bohwim

14.12.2015 kl.16:35

Anonym: ikke sant! Hun har utsatt mannen og seg for dette selv. Med fullt navn. Bruker ikke smiley, bare hjerter ??

virkelig?

14.12.2015 kl.16:52

Nei, har ikke peiling.

Har brukt veldig liten tid. Noen må få deg ned på jorden.

Og nei, tar ikke feil.

Du bruker nok alvorlig mye mer tid på å finne ut hvem jeg er.

Og dersom du gjør det, og legger det ut, så blir du anmeldt. Du kaller meg faen ikke dyremishandler! DET er æreskrenking.

Jane

14.12.2015 kl.18:05

Ok! Det er litt sånn jeg prøver å være. Ikke undertrykkende - som noen vil hevde - gir heller litt makt ifht hvor fornøyd mannen blir.

Alexia Bohwim

14.12.2015 kl.18:17

Jane: Bare du har det gøy! Hvis ikke så dropper du det.

Alexia Bohwim

14.12.2015 kl.18:20

Anonym: hjerter ble spm tegn fra mob. Her har du ett <3!

Alexia Bohwim

14.12.2015 kl.18:21

virkelig?: virkelig?: virkelig?: Haha! Jeg har Elden som advokat og Kagge som forlegger. Skal DU som er anonym få meg ned på jorden lovlig? Tror du jeg er så tjukk i hue at jeg lar en sånn hatsk mareritt av et bittert og latterlig nettroll kunne anmelde meg? Jeg tror du bør jekke deg ned noen hakk. Når du farer opp om at man skal kastrere en fyr hvis han slår et kjæledyr er du jaggu ikke smart. Fortsetter du med mer nå sender jeg alt til min advokat og mener du står bak anonym sjikane som har pågått lenge. Deretter anmelder jeg deg og ber politiet spore opp IP- adressen din i en større etterforskning som pågår nå. Kjære idiot: hvordan skulle hun kastrere denne mannen? Metaforer, kjære. Siden du er dum betyr det: kvitt deg med han for en som slår et kjæledyr fortjener ikke sex igjen noen gang. Nå er du så under oppsikt at jeg skal nok følge med på deg. Hvis det skjer meg noe, er det en trussel du har kommet med. Som sagt: alt vs til advokat. Det er ikke ulovlig å si du er en drittkjerring, og noen MÅ få meg ned på jorden anser jeg som så grovt at det skulle ikke forundre meg om det er du som i fremtiden ødelegger bilen min. Vi får se. Jeg har opplevd alt, så du gjenstår.

Virkelig?

14.12.2015 kl.18:29

Kjør på! Kom med advokat. Det er du som har kommet med trugsmål og ærekrenkelser. Det vat du som varfor fysisk avstraffelser. Nett-troll? For å si min mening om den saken? Jaha? Det tyder på at det er du som er nett-trollet her.

Alexia Bohwim

14.12.2015 kl.18:45

Virkelig?: Nett- troll er anonyme. Vet du så lite?

Ja. Jeg er for fysiske avstraffelser mot pedofile og dyr, og det er nok mange enig med meg i.

Kom med navnet ditt, ellers anses du som en kranglefant som nå har brukt så mye tid på meg at jeg heller ser hva du poster videre. For skjer det meg noe nå har du vist en ekstrem interesse og tatt ting så seriøst at jeg faktisk sender dette videre.
Ærekrenkelse? Du har ingen ære å krenke, fordi du er anonym. Mao: feig og sykelig opptatt av meg. Les: stalker. Jeg har en familie og rører du dem...

Virkelig?

14.12.2015 kl.19:13

Nei, du har kalt meg for en dyremishandler, og da kommer navnet mitt til å vere tilknyttet dette. Derfor vil jeg fortsatt vere anonym. kanskje du skal lære deg å ta litt kritikk, og ikke begynne å kalle folk for dyremishandlere når de sier sin mening om en ting du skriver, om du er så "famous" som du skal ha det til.

Har ikke peiling på hvem du, eller din familie er, og har ingen interesse i å vite det heller.

Du sier dette går til din advokat, så nå venter jeg i spenning.

Alexia Bohwim

14.12.2015 kl.19:20

Virkelig?: Ja du gjør vel det. Tydelig ikke mye spenning i livet ditt annet enn meg.

Hvis du ikke er interessert foreslår jeg du holder deg langt unna din studering av bloggen, og dine utallige kjedelige kommentarer om hvor lite du bryr deg om meg.

Anonym kan du være og slenge med leppa, men ikke tøff nok til å si navnet ditt.

Troverdig. Folk har skrevet inn til meg og sagt du er besatt, og at jeg ikke skal svare deg.
Men jeg vil alle skal se at du vier to kvelder på meg.

Du er en nobody, så skaff deg heller en blogg, sjæl du.

Hadet bra.

Alexia Bohwim

14.12.2015 kl.19:22

Virkelig?: Ikke bruk dårlige unnskyldninger for å være anonym.

Tror heller du blir knyttet til en som hadde lite å gjøre.
Nå må jeg jobbe.

Alexia Bohwim

14.12.2015 kl.19:24

Er det fint vær i Sogn og Fjordane?

HAHAHAHA

14.12.2015 kl.19:25

Er jo anonym som du sier? Hvordan vet "folk" hvem jeg er da? HAHAHAHAHA! Latterlig. Du argumenterer som en 6 åring. Snakkes når advokaten din tar kontakt!

Sogn Og Fjordane?

14.12.2015 kl.19:28

Det finnes nettsteder man kan sjekke en IP-adresse med (slå opp "whois"), så man kan finne ut hvilket IP-OMRÅDE en IP-adresse du skriver inn tilhører, men ikke personen den tilhører. Dessuten; IP-adressen kan tilhøre flere, uten at den er registrert på et navn. så det vil være feil uansett! Snakkes når advokaten din tar kontakt :)

Alexia Bohwim

14.12.2015 kl.19:30

HAHAHAHA: Nå har du skrevet inn med dette navnet...

Alexia Bohwim

14.12.2015 kl.19:32

Sogn Og Fjordane?: og dette...du er nok nære meg, og jeg sender det til advokat for deretter å gjøre noe. Ingen gidder ta kontakt med deg. Så du får leve uten kjendiser denne julen også.

Btw: nå har du hatt dine 15 minutter og brukt tre navn. Pleier du krangle med 6- åringer? Så trist.

Alexia Bohwim

14.12.2015 kl.19:35

Sogn Og Fjordane?: IP: 178.249.124.9

Alexia Bohwim

14.12.2015 kl.19:35

Alexia Bohwim: IP: 84.212.104.164

terje gruer

15.12.2015 kl.20:42

alexia.

du må være ei deilig dame å bo sammen med.god jul til deg

Alexia Bohwim

15.12.2015 kl.22:18

terje gruer: Alt er relativt. God jul!

Krølle

16.12.2015 kl.17:45

Er det en kvinne som har skrevet dette? Tror ikke det er ekte...

Alexia Bohwim

16.12.2015 kl.21:25

Krølle: Neivel. Jeg tror ikke du er en mannheller,Krølle.Fordi mine verste fiender er kvinner og liker å spre hat til meg. Anonymt. Det er ikke ekte, det er laget av plast. Hvorfor er du anonym?

Bengt

18.12.2015 kl.18:39

Julen blir dessverre å sitte alene hjemme i år, så ikke så god som man skulle håpe, Ønsker deg en fantastisk god jul og :)

klem

Alexia Bohwim

18.12.2015 kl.21:08

Bengt: Men du? Da skal jeg sende deg en hilsen på julaften og det er en teit og fattig trøst, men du ække glemt. Jeg har sittet alene, jeg og det er best bare å tenke på at man er oppegående nok til å skrive og klare seg selv. Best av alt ville jo være å ta til seg et dyr? Da får du virkelig brukt hjertet ditt.

Alexia Bohwim

25.12.2015 kl.00:58

Bengt: Hei! Fikk ikke postet noe til deg, men er du der ute? Gikk det greit med deg i julen?

02.01.2016 kl.13:05

"monoton sex".

Alexia Bohwim

02.01.2016 kl.17:12

Anonym: ok

Silje

25.01.2016 kl.20:53

Nei er ikke flau bare glemte å skrive inn navn første gangen. Å gi sex når begge ikke vill funker ikke for alle noen menn vil ha det skikkelig så de kan se gnisten i øynene på damen og derfor vil bare ha om du har lyst

Alexia Bohwim

25.01.2016 kl.22:02

Silje: Du er kongelig? Eller artist? Jeg heter Bohwim til etternavn.

Silje

26.01.2016 kl.10:59

Ingen av delene bare en vanlig person som har en mann som vil nesten heller tiden (jeg respekterer når han ikke vil) og han vil ikke at jeg bare skal gjøre det for å gjøre ham glad så vi gjør det kun når begge har lyst

Alexia Bohwim

26.01.2016 kl.13:58

Silje: <3

Steinar

05.02.2016 kl.03:31

Takk! Du kunne ikke ha beskrevet dette bedre.

ketil

06.01.2017 kl.20:35

Selvfølgelig er det en kvinnes oppgave å ha sex med mannen når ønsker det.

Skriv en ny kommentar